București (OTP)

Aeroportul din București a fost construit în 1940 pentru a fi utilizate în aviația militară. In anul 1965, traficul în creștere în partea aeroportului capitalei îl împresurau. Prin urmare, el București-Coandă , Otopeni o data, numele localității în care este construit aeroportul, a fost transformat într-un aeroport civil. La sfârșitul anului 2012, noul terminal internațional este finalizată. Este acesta că își găsește Dacii România contoare sale și porțile de îmbarcare.

Pentru a avea acces la informații despre aeroport, click aici.

Oraș Bucureșt

Istorie

Istoria Bucurestiului este mai veche decât statutul său de capital din România, care datează doar de la mijlocul secolului al XIX-lea. Conform legendei, a fost fondat de un oier pe nume Bucur (ceea ce înseamnă bucuria în limba română). Bucurestiul a fost primul numit "cetatea București", în 1459. Ars de turci în 1595, Bucureștiul este reconstruit și continuă să crească în dimensiune și prosperitate.

In secolul al XIX-lea, Bucureștiul a fost ocupat în mod frecvent și jefuit de turci, austrieci și ruși. Aceste ravagiilor dispar o mare parte din patrimoniul antic. În 1861, la unirea Valahiei cu Moldova, Bucureștiul a devenit capitala noului principatului România. Cu noul statut al București, populația orașului crește considerabil în a doua jumătate a secolului al XIX-lea și începe o nouă eră de dezvoltare urbană. Bogăția arhitecturală și cultura cosmopolita a perioadei în București, în valoare de porecla sa din Paris Est, cu Calea Victoriei, ca Champs Elysees.

După primul război mondial, Bucureștiul a devenit capitala Regatului unificat România, care include, printre altele, revenirea Transilvaniei. În perioada interbelică, orașul a fost porecla Petit Paris, ca francezii sunt numeroase.

In timpul al doilea război mondial, București suferă de multe bombardamente anglo-americane (România Generalul Antonescu era un aliat al Germaniei naziste). În 1977, un cutremur cu magnitudinea de 7,4 grade pe scara Richter este de 1 500 de victime și a da un "impuls" pentru programul comunist al urmelor de-burgheze aristocratică trecut de curățare. Într-adevăr, sub conducerea lui Nicolae Ceaușescu, cea mai mare parte din centrul istoric al orașului este astfel distrusă și înlocuită cu clădiri în stil sovietic. În mod similar, un întreg trimestru istoric a fost distrus la aceste construcții. Cu toate acestea, unele cartiere istorice rămân în picioare astăzi.

Începând cu anul 1990, odată cu restaurarea democrației și deschiderea frontierelor, orașul se schimbă rapid. Există numeroase magazine deschise, iar numărul de vehicule individuale exploda, care prezintă probleme de trafic împiedică, de asemenea, transportul urban și povara sănătății din București.

După anul 2000, profitând de începutul boom-ului economic din România, orașul modernizat. Mai multe tipuri dezvoltări rezidențiale și comerciale sunt în curs de desfășurare, în special în raioanele de nord, în timp ce centrul istoric al Bucureștiului a suferit o restaurare majoră.